wtorek, 7 grudnia 2021

Relacje życia - Małgorzata Kaczmarek - malarstwo

Od 10 grudnia zapraszamy na nową wystawę do Galerii Filar Sztuki 

"Relacje życia"



Małgorzata Kaczmarek - elblążanka, od 40 lat zawodowo związana z fryzjerstwem o swojej pasji do malowania mówi:

Odkąd sięgam pamięcią, zawsze zachwycałam się malarstwem, bardzo inspirowały mnie rzeźby, obrazy, fascynowało życie ich twórców. Przed siedmiu laty rozpoczęłam moją przygodę z malarstwem. Od 2015 roku wolne chwile oddaję mojej pasji i tworzę obrazy, które maluję z natchnieniem. Pierwsze prace pokazałam w Galerii Filar Sztuki w 2018 r. na wystawie zatytułowanej „Życie - cztery pory roku". W moich pracach podejmuję zagadnienia związane z relacją życia oraz naturą. Nie uciekam od trudnych tematów, lubię wyzwania. Wierzę, że przez środki artystyczne mam realny wpływ na to, co mnie otacza. Wystawa „Relacje życia" jest prezentacją prac o tematyce sakralnej i życiowej. 



 

 

 


 

 

Zapraszamy na wystawę przy al. Grunwaldzkiej w godzinach otwarcia Biblioteki do 30 stycznia 2022 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)