czwartek, 6 października 2016

Wystawa linorytu i ilustracji

JAN BRZECHWA * ZOO
ILUSTRACJE
NATALIA OWCZAREK







Natalia Owczarek o sobie:
„Od dziecka uwielbiałam wykonywać różnego rodzaju prace plastyczne i techniczne, tak więc wybór liceum był oczywisty. W 2012 roku ukończyłam Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym zdobywając tytuł zawodowy plastyka, specjalizacja - reklama wizualna.
Jako że nigdy nie przeszłam obojętnie obok żadnego kwiatu, a praca w kwiaciarni od zawsze była moim marzeniem, w tym samym roku ukończyłam florystyczne kursy zawodowe w Warszawie, zdobywając tytuł zawodowy bukieciarza.
Uwielbiam próbować nowe rzeczy, zdobywać wiedzę i doświadczenie w różnych dziedzinach, dlatego studia również wybrałam w zupełnie innym kierunku.
W lipcu br. obroniłam pracę licencjacką z pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej w PWSZ w Elblągu.
Interesuję się rękodziełem, lubię szyć i wykonywać ozdoby na różne okazje oraz święta.
Od bardzo niedawna jestem szczęśliwą mamą małego Jakuba.”

 








*********************************************


LINORYTY
AGATA ŻURAŃSKA





Agata Żurańska jest absolwentką Liceum Plastycznego w Gronowie Górnym i  licencjatem filologii polskiej (2016). Studiowała w Instytucie Pedagogiczno-Językowym PWSZ w Elblągu.










Wystawa potrwa do 3 listopada.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)