środa, 15 maja 2019

Nigdy nie jest za późno...


Zapraszamy na wernisaż wystawy malarstwa Małgorzaty Hull pt. "Nigdy nie jest za późno".

Autorka prezentuje obrazy olejne, głównie pejzaże w wiosenno-letnim nastroju.





Autorka o sobie: Nazywam się Małgorzata Hull, jestem emerytką. Wolny czas pozwolił mi być słuchaczką Uniwersytetu Trzeciego Wieku i Osób Niepełnosprawnych w Elblągu, który oferuje swoim słuchaczom możliwość uczestniczenia w różnych formach zajęć audytoryjnych i seminaryjnych. Zainteresowały mnie warsztaty rękodzieła artystycznego oraz malarstwa. I tak pod fachowym okiem malarza Zbigniewa Śmiechowskiego, a obecnie malarki Katarzyny Smeja-Skulimowskiej, zaczęła się moja przygoda z malarstwem. 
Maluję głównie farbami olejnymi, tematyka obrazów jest różnorodna. Jeszcze dużo nauki przede mną, ale to co robię w chwili obecnej, sprawia mi dużo radości i stało się moją pasją.  









Wystawa potrwa do 30 czerwca. Zapraszamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)